NEWSLETTER

Naam:
Emailadres:


.......
Nomineer een Groene Zeepbel PDF Afdrukken E-mail
Waardering: / 1
SlechtZeer goed 
Geplaatst door Alec Boswijk   
woensdag 05 november 2008

Veel bedrijven spelen graag in op deze trend en komen tegemoet aan de wensen van consumenten voor meer duurzame producten. Helaas houden sommige bedrijven het slechts bij windowsdressing: het opnemen van duurzaamheid in hun PR-uitingen, zonder echte wijzigingen in hun bedrijfsvoering of productieproces.

Heb jij je ook zo geërgerd aan al die bedrijven die opeens claimen zo milieu-vriendelijk te zijn? LHUMP organiseert de verkiezing van de grootste greenwasher van 2008! LHUMP wil dit soort gedrag op een ludieke wijze aan de kaak stellen door het uitreiken van de Groene Zeepbel.

Tot 12 november kan iedereen een reclamecampagne nomineren door kandidaten te nomineren. Even een korte motivatie sturen naar LHUMP. Wilt u dat Anders Bekeken Blog aandacht besteed aan uw nominatie dan stuurt u die ook even naar ons. Vermeld in ieder geval het bedrijf, de reclamecampagne en in max. 100 woorden een korte motivatie. Uit de inzendingen wordt een keuze gemaakt, waarna u van 14 tot 27 november kunt stemmen op een van de vijf beste suggesties.

Bron: LHUMP

Mooie actie van het LHUMP, maar jammer dat er maar vijf campagnes gaan komen waar u en ik op kunnen stemmen. Wij hebben er al heel veel in beeld gebracht en er is ook al een Greenwashing Index on-line! Uiteraard zullen wij aan alle nominaties die bij ons binnenkomen aandacht besteden.

Zie ook: Greenwashing - The 10 Signs of Greenwash!

Bron: MVO-nieuws

Laatst geupdate op ( maandag 10 november 2008 )
 
< Vorige   Volgende >

-->